Powered By Blogger

fredag 23 mars 2012

Trött idag...

Gick inte ut på morgonrundan förrän vid halvsjusnåret. Så länge har jag inte sovit tidigare och jag har varit trött hela dagen.

Visst jag blir pigg så fort vi kommer utanför dörren och vi har gått flera kortare promenader men för övrigt har jag sovit mest.



Matte åkte in till Nynäs för att hon skulle gå till apoteket och hämta medicin. Hon köpte vitaminer både till sig själv o Robban men hon glömde köpa ögonsalvan till mig. Mina ögon rinner även om det har blivit lite bättre.

Robban som aldrig brukar vara sjuk har blivit döförkyld precis nu när han har börjat på utbildningen. Osis verkligen .......

Leo och jag börjar bekanta oss med varandra riktigt bra. Han verkar inte ett dugg rädd längre. Han är riktigt busig mellan varven. Han gillar att öppna skåpsdörrarna på furuskåpet och gömma sig därinne. Det är bara det att det kan dröja innan han får upp dörren ordentligt utan den åker tillbaka igen så den slår och slår och slår och slår mot skåpet innan han får upp den.....Han gör det gärna nattetid så matte blir "tokig" på honom...för det går ju inte att sova med det oljudet.....


Undrar vad Leo har fått syn på?


Vi har precis gått en promenad igen. Matte säger att hon har köpt något extra gott som jag ska få i kväll. Undrar vad det kan vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar