Powered By Blogger

söndag 8 april 2012

Fullmåne....promenader.....bad?......

Matte fick gå ut med mig halvfem i morse. Det var mörkt ute men fullmånen lyste som en lampa så vi såg i alla fall något. Sedan somnade vi om fram till sjusnåret.....sedan var det de vanliga morgonbestyren......

Matte har packat o packat o packat. Det tar tydligen aldrig slut men vi har varit ute på flera promenader också. Det har varit jättefint väder......



Robban kom på eftermiddagen och då gick vi en promenad igen........Jag tog sedan en tupplur medan de kollade på fotboll...Djurgården vann över Sundsvall. Både matte och Robban blev glada över det så vi får hoppas att det går bra för laget i följande matcher också......


Egentligen ska Robban passa mig i morgon men matte är väldigt osäker på om hon kan åka till Globen. Hon ska kolla på en konståkningsshow som hon köpte en dyr biljett till för länge sedan. Allt beror på om huvudvärken släpper för om hon mår som idag så orkar hon inte åka.......trist verkligen för min matte åker aldrig på några nöjen.....Och dessutom gillar jag när Robban ska passa mig.......


Jaha, får se om det blir något bad för mig i kväll eller inte?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar