Powered By Blogger

lördag 30 juni 2012

Orolig natt igen....lugn dag.....envisa Leo

Jag höll matte vaken i ett par timmar i natt igen....Till slut somnade jag ändå ...Vi gick ut på morgonrundan vid sexsnåret....jag somnade om och åt frukost klockan åtta ungefär.....




Men det var faktiskt inte bara jag som höll matte vaken. Leo slog i skåpsdörrarna på furuskåpet som nu står i köket. Alltså han ger sig inte utan han ska in i skåpet men det är svårt för honom att få upp dörrarna för de slår igen när han har öppnat dem en bit och det låter minsann vill jag lova...Det ekar i hela lägenheten......och han ska naturligtvis hålla på med det här otyget på nätterna så han håller både mig och matte vaken.....


Det är det här skåpet som Leo alltid ska in i. Bilden är från flytten. Nu är det fullt med saker i skåpet men han ska in ändå.....




Dagen har varit lugn för övrigt, promenader och lite inomhusträning.......Jag har skällt på ett par schäfrar som vanligt men ingenting annat speciellt har hänt under dagen.....



Matte var extra generös i kväll för jag fick två kex i stället för ett och det tackar man ju inte nej till......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar