Powered By Blogger

torsdag 25 april 2013

Monster truck....upp i ottan i morgon igen

Robban gick troligen i sömnen i natt. Matte var på toa vid halv tretiden då Robban går upp och klär på sig. Han går in i mattes sovrum och hämtar Casper och bär ut honom så att han får kissa. Det var bara det att ingen hade väckt Robban eller sagt att Casper behövde gå ut. Casper låg i sin biabädd och han blev nog lika förvånad som både jag och matte blev......Väl inne igen somnade Robban genast om igen.....och jag också....

Däremot väckte matte honom strax före sju för hon skulle ner till tvättstugan så då var Robban tvungen att rasta Casper......och sedan var det full rulle......

När Robban och jag gick långpromenaden och kom fram till fotbollsplanen så var det massor av olika konstiga och stora fordon där..Jag blev verkligen förvånad ...De ska ha en monster truckuppvisning där i morgon hörde jag.........





Nähä, nu kan jag inte få springa lös där förstås när planen är full med stora konstiga fordon.....


Det blir monster truckuppvisning i morgon kväll.......





Robban ska gå och kolla men jag får tydligen inte följa med. Han säger att det blir alldeles för mycket oväsen för att jag skulle tycka att det var kul.....


Matte sa nyss att jag måste gå upp jättetidigt i morgon bitti för Casper ska åka till djursjukhuset för kontroll av skadan i tassen. Alltså de måste åka före klockan sex så jag lär väl bli väckt vid halv femtiden för att hinna gå morgonrundan kan jag tänka mig. Ja, jag kan ju somna om sedan förstås men det blir åter en trist dag. Man vet ju aldrig hur lång tid det tar.........

Huvudsaken är i alla fall att de säger att Casper har blivit bättre och att han kan få använda sitt ben mer än tidigare...






Matte kom precis hem från ett sent besök på ICA. Hon gillar inte att handla så här sent men alla rutiner har blivit ändrade på grund av att Casper hela tiden måste ha tillsyn. Trodde aldrig att jag skulle få någon kvällsmat för det blev mycket senare än vanligt.

Nu väntar jag på kvällsrundan. Undrar om vi träffar min kompis anden i kväll igen? Han syns mest till fram på kvällskvisten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar