Powered By Blogger

fredag 24 maj 2013

Mår skit....mer vätska....

Jag mår skitdåligt.....




........alltså, jag mår inte alls bra.....



.....men hungrig är jag och matte tror att den ökade aptiten beror på medicinerna.....





Matte ringde till min veterinär idag för nu har jag tydligen fått en massa vätska igen. Jag har ju inget dränage längre så det har blivit en svullnad runt såret.......Blir jag sämre så måste jag åka akut till Bagarmossen igen i helgen......Veterinären ökade på dosen Rimadyl för han är rädd för att det uppstår en inflammation....

Matte och Robban turas om att lägga den kalla frysklampen på det onda......och det känns helt okej....

Katterna känner nog på sig att jag mår dåligt för de håller sig ovanligt lugna tycker jag......



Iris ligger mest i soffan och trynar......Hon är nog lite orolig för mig för vi brukar leka...




....medan Leo helst käkar mat......




Robban och jag gick en liten runda nyss men jag var så trött så det gick inte fort inte.....Då hade jag i och för sig fått Atarax av matte tillsammans med kvällsmaten så det påverkade väl tröttheten också......




........fast en och annan doft orkade jag undersöka ändå...



Nej, nu måste jag ta en tupplur igen.........tror att jag lägger mig på balkongen .....


......det är skönt att ligga här ute....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar