Powered By Blogger

fredag 7 september 2012

Ingen aptit..........ledsen.....

Jag åt ingen frukost i morse heller för jag hade ingen aptit. Jag har sovit ganska så mycket också...



Matte var i tvättstugan i morse och sedan var hon tvungen att åka och köpa kantareller till helgens kurs men det var lättare sagt än gjort....Först var hon på ICA för hon var tvungen att handla annat där också men de hade inga kantareller......Då åkte hon in till torget i centrum men de hade bara jättelite kantareller kvar så hon köpte det de hade. Matte gick vidare till Coop men de hade bara pyttesmå färdigpaketerade förpackningar. Matte köpte en sådan för att vara säker på att hon hade kantareller så att de skulle räcka i morgon.........men hon hade fortfarande inga till söndagen....



När hon kom hem hade hon så himla ont i sin fot så hon var tvungen att lägga sig en stund....Jag tror att matte måste kontakta läkaren igen för hon blir tydligen aldrig bättre i foten......


Robban var här och skulle skruva ihop en byrå som matte hade köpt och det tog sin lilla tid men fin blev den när den var klar......


Sedan gick han ut på en promenad med mig.......


Carina ringde från jobbet och berättade att hennes kompis och f d arbetskamrat som hade cancer hade somnat in nu på förmiddagen och då blev vi förstås ledsna eftersom vi har träffat honom. Han var så snäll och hjälpsam så det är så himla tråkigt........


Carina kom hit i kväll efter jobbet och hon är så klart ledsen men hon hade varit snäll och köpt kantareller till matte på något torg i Stockholm så nu behöver inte matte vara orolig för att de inte ska räcka........



Jag får ju inte följa med på kursen för att jag löper men både Robban och Carina är här så jag blir ju inte ensam........


Jag åt faktiskt upp kvällsmaten. Matte hade lagt i rå nötfärs och då vara jag bara tvungen att käka upp allt.........




Nu har jag precis kvällskissat så nu är det sovdags.........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar