Powered By Blogger

måndag 3 september 2012

Mår inte bra......

Jag mår inte så bra idag. Jag tog bara några tuggor av frukosten och sedan ville jag inte ha något mer.

Matte tror att jag mår dåligt av löpet nu och det kan ju stämma. Jag har kissat femtielva gånger under promenaderna och jag är himla flåsig. Jag har sovit en hel del men jag blir lite orolig för det känns inte helt bra i kroppen.

Ute såg jag några snygga hanhundar men jag fick inte gå fram till dem hur mycket jag än pep och kollade efter dem.......det är inte så lämpligt just nu fick jag höra.......

Efter senaste promenaden blev jag hungrig i alla fall så jag käkade upp all kvällsmat och det blev matte glad över.......





Tänk att Robban har inte fått sin resväska ännu och jag som är så nyfiken på vad han har köpt till mig.......Hoppas att resväskan kommer fram snart........


Nu ska jag vila innan jag får mitt kex.........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar