Powered By Blogger

torsdag 27 september 2012

Spabehandling........nya halsbandet.....

Idag har jag varit på spa. Jag har alltså badat och jag var jätteduktig. Det finns ett nyöppnat hundcafé här i stan som heter Nosa In. Där finns också bad och trim för oss hundar. Förutom att jag har badat så gjorde de rent i öronen på mig och så har de klippt pälsen på tassarna så att de är fina och så klippte de förstås klorna så nu är jag verkligen jättefin. Det var faktiskt riktigt skönt......Jag fick flera godisbitar efteråt eftersom jag var så himla duktig.....



 
Nybadad...


Robban var med eftersom matte har jättesvårt att gå just nu. Han köpte en stor och rolig boll och några hundkex till mig.....och det var jättesnällt av honom tycker jag.....

Och nu när jag är ren fick jag ha mitt nya halsband som Robban köpte i Prag till mig..........och det gillar jag jättemycket




Mitt snygga röda nya halsband i riktigt läder......



Badet och promenaden tog lite på mina krafter så jag har sovit stor del av eftermiddagen. Matte har köpt en iPad så Robban har fått instruera och hjälpa henne att få igång den och det har ju tagit flera timmar men när det var klart så gick Robban ut med mig på en längre runda.....


Nu väntar jag på kvällsrastningen och det vanliga kexet.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar