Powered By Blogger

tisdag 4 september 2012

Jag har varit i tidningen idag......

Jag mår inte så bra. Jag åt ingen frukost idag heller.......



 


Desto roligare var det att höra att jag finns med i tidningen, Mitt-i-Haninge. De gjorde ju ett reportage när jag skulle visa hur man lär sig att leta efter kantareller.......Om du vill läsa artikeln så finns länken till tidningen här......


http://epaper.mitti.se/edoris?tem=epaper_miha#



Det var jättekul med kantarellsök så det är synd att jag inte kan vara med på helgens kurs men det blir ju flera tillfällen till det nu i höst.....


En bild från Rudan i väntan på reportaget om kantarellsöket....



Carina skulle kolla på en lägenhet idag och matte följde med henne dit. Tydligen var den jättefin så jag hoppas verkligen att hon får den.....


Nu kom Nicklas hit så nu ska jag hälsa på honom........

2 kommentarer:

  1. Härlig artikel med duktiga Vera!
    Kramar från Jojjebo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!...Ja, Vera var otroligt duktig för att vara nybörjare...Ha det gott!

      Radera