Powered By Blogger

lördag 1 september 2012

Trött.....orolig natt........kursstart....

Idag har jag varit mycket trött och sovit en hel del. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag inte har sovit under de två senaste nätterna. Matte vaknade i natt igen av att jag var superstressad, och hyper ventilerade, ja jag var mycket orolig.......Nu tycker jag att matte ignorerade mig lite väl mycket men hon var nog dötrött och så har hon ju så himla ont i sin fot.....Timmarna gick men till slut somnade jag i alla fall......


I morgon ska matte ha kurs i vardagslydnad men jag får inte följa med den här gången. För det första så har hon ju svårt att ta sig fram på grund av smärtan så hon har fullt sjå med sig själv. Hon måste åka pendeltåg och så gå en bra bit till kursplatsen.......och så vet hon inte hur långt jag har kommit i löpet?....Det är första gången det här gänget träffas och det är visst mest hanhundar med så matte tyckte att det var lugnast om jag var hemma denna gång.






Nu blir jag inte ensam för Carina ska vara hemma med mig och ta ut mig på promenader så det lär inte gå någon nöd på mig i alla fall..........Carina är snäll så det blir kul att hon tar hand om mig.....även om jag hellre skulle ha följt med till kursen....


Som sagt har jag sovit en hel del idag och nu ska jag sova för natten. Om det nu blir en lugn natt för mig? Man kan alltid hoppas säger matte som inte alls förstår vad det är som orsakar min oro på nätterna???






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar