Powered By Blogger

torsdag 20 september 2012

Nicklas........Norrtälje.......Eros

Nicklas kom hit igår kväll. Jag gillar den killen men han tyckte nog att jag var lite väl närgången när han satt på golvet och försökte lyssna på musik och kolla på sin dator....







 



Robban följde med matte till ICA idag. Hon var tvungen att handla inför helgen för hon kommer inte att vara hemma då. Robban ska passa mig för matte ska ha kurs i kantarellsök i Norrtälje och jag får inte följa med. Matte ska sova över hos min uppfödare. Jag är alltså född i Norrtälje men jag flyttade därifrån när jag var 12 veckor gammal så jag kommer inte ihåg hur det ser ut där. Matte kan inte ta med mig för det finns små bebisvalpar där och man kan inte riskera att ta dit främmande hundar som kanske bär på någon smitta när valparna är så små. Synd, för jag hade jättegärna följt med........Jag hade velat träffa min uppfödare och jag älskar valpar.....


Idag har det inte hänt så mycket egentligen. Vi har gått de vanliga promenaderna och det hände inget speciellt på dom. Min mage är helt okej nu så jag får min vanliga mat och det är jag glad för. Jag har ingen lust att svälta ihjäl precis.....


Matte tycker att det har varit en sorglig dag för det är precis ett år sedan hennes vackra irländska setter, Eros somnade in. Matte saknar honom jättemycket och hon säger att jag skulle ha gillat honom. Det var en mycket snäll hund ......



19 juni 2000  -  20 september 2011
 
 






Nu är det bara att vänta på kvällpromenaden och det goda kexet......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar