Powered By Blogger

lördag 15 september 2012

Lugn dag.....dålig i magen......frysbox.....



Matte skulle ta det lugnt idag sa hon och det har hon faktiskt gjort för en gångs skull. Ja, hon har följt med på de promenader som Robban och jag har gått förstås.och så var hon ut med mig på kvällsrundan eftersom Robban jobbar i natt igen och åkte härifrån vid femsnåret........men det var inte lätt eftersom hon inte kan gå ordentligt så vi gick inte så långt......Annars har hon mest suttit stilla idag för att orka med morgondagen.....

Och jag har varit jättedålig i magen idag igen. Matte tror att det beror på att jag fick lite kokt grishjärta igår. Så fort jag får något nytt att äta så reagerar min mage direkt och det tycker jag är jättesynd för jag missar så mycket gott........
 
Jag fick bara kokt ris och fiskbullar till kvällsmat så jag känner mig lite hungrig.....trodde inte att jag skulle få kvällskexet då det bara rinner ur mig men det fick jag i alla fall........

Matte köpte en frysbox idag som hon ska förvara min mat i för frysen räcker inte till. Hon köpte den över nätet och får den hemkörd så det var ju praktiskt. Då kanske matte kan köpa glass också för det gillar jag....


Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har precis varit ute igen och nu ska jag sova för natten......

Hoppas nu att Robban hinner hämta mig i morgon bitti så att jag får vara med på kursen. Han vet ju aldrig om det blir någon körning så att han måste jobba över.....Matte kan inte ta med mig för hon har fullt sjå med att klara av att ta sig dit själv.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar