Powered By Blogger

måndag 17 september 2012

Rinner ur rumpan på mig.....

Hela natten har det runnit ur rumpan på mig, ja hela dagen också. Jag är jättedålig i magen......Matte var ut med mig vid halvtvåtiden i natt. Tre gånger var jag tvungen att sätta mig och det fullkomligt bara sprutade ur mig.......tyvärr hann jag inte väcka matte för sedan kom det bara rakt ut på vardagsrumsgolvet också. Matte vaknade. Det var väl av stanken kan jag tänka mig för det luktade inte gott...Jag var ute vid femsnåret och samma visa igen.........Det här är jobbigt minsann.......



Inte fick jag någon frukost heller. När Robban kom efter sitt nattpass gick han en promenad med mig. Jag försökte bajsa flera gånger men nu kom det bara droppar.......





Matte blev glad över att Robban kunde vara hemma hos mig eftersom hon var tvungen att ta halvettpendeln till Stockholm för hon skulle vara på akupunkturkliniken klockan två.


Robban var tvungen att sova i ett par timmar för han har jobbat så mycket men jag var ju helt slut själv så det gjorde inget. Han tog ut mig på en promenad då han vaknade och då var jag fortfarande dålig i magen......


Akupunkturbehandlingen med massage tog nästan två timmar så matte var inte hemma förrän klockan sex och då hade Robban redan åkt för han skulle på kurs i kväll.


Jag fick lite överkokt ris och fiskbullar till kvällsmat och snacka om att jag var hungrig. Jag gillar ju inte ris men jag slickade upp vartenda korn......



Nu ska jag ta det lugnt ett tag innan vi går ut på en kvällsrunda. Jag hoppas verkligen att det magonda är över nu så att jag kan sova i natt.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar