Powered By Blogger

torsdag 6 september 2012

Mår inte så bra.......fånig matte....

Idag åt jag frukosten efter förmiddagspromenaden och då var jag riktigt hungrig men jag mår inte så särskilt bra. Jag har sovit en hel del mellan promenaderna.


Jag har mött flera fina hundar idag och jag har skött mig exemplariskt. Matte blir förstås jätteglad.



Egentligen skulle jag ha fått följa med Robban nu i kväll när han skulle åka iväg till folkracebanan i ett ärende men det slutade med att han tog cykeln i stället för han hade ingen lust att stå och vänta på bussar som inte går så ofta så då fick jag stanna hemma. Undrar hur det går för honom, om han kommer fram och tillbaka för han har inte använt cykeln på fem år? Det är tydligen en mil enkel sträcka dit.....Vi får väl se om han hör av sig????


Vi gick en promenad innan han åkte. Jag fick ha det nya kopplet men inte halsbandet. Matte säger att jag är för smutsig. Hon vill inte sätta på mig det nya halsbandet förrän jag har badat och det ska jag göra när löpet är över........fånigt tyckte både jag och Robban


 
Robban tog mitt nya koppel och det gillar jag för att det är så långt så jag kan röra mig lite friare....
 
 
 
Jag åt inte upp kvällsmaten även fast det låg en massa godbitar i den. Jag hade ingen matlust alls
 
 
Nu ska jag strax gå kvällsrundan. Hoppas bara att jag får mitt kvällskex fast jag inte åt upp maten för det vill jag ha......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar