Powered By Blogger

tisdag 11 september 2012

Sjukstuga....men jag är piggare....

Matte tog 07.30-bussen till ICA i morse. Hon ringde till Robban som mötte upp henne där efter sitt nattpass. Han var tvungen att hjälpa matte hem med alla varor.

När de kom hem gick vi en promenad. Den tog sin lilla tid eftersom matte måste ha kryckorna. När vi sedan väl var hemma igen hade matte skitont och har haft det hela dagen. Egentligen skulle matte ha åkt bort i eftermiddag och inte komma tillbaka förrän i morgon men det fick hon ställa in. Lite synd nu när Robban är ledig i ett par dagar och kunde ha passat mig.


Fast Robban mår inte bra han heller. Han mår illa och känner sig riktigt risig. Det är rena sjukstugan här.....


Jag har i alla fall blivit mycket piggare. Idag åt jag upp både frukost och kvällsmat och det var ju ett tag sedan sist. Jag har varit ute på balkongen och skällt ut ett par hundar också men det var ju inte populärt förstås.......





Ja, vi har förstås gått ett par promenader till under dagen men då uppförde jag mig jättebra när vi mötte eller såg några hundar........Jag kan om jag vill.......

Kvällspromenaden är avklarad....nu väntar jag på mitt kex.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar