Powered By Blogger

tisdag 27 mars 2012

Flåsig och smått rastlös.......

Kom alldeles nyss in från rastrunda efter kvällsmaten. Jag kan blogga medan matte lyssnar på sportradions sändningar från kvalserien.

I morse tog matte och jag sovmorgon. Vi var inte ute på morgonrundan förrän vid sjusnåret. Jag har sovit bra i natt medan matte tydligen inte hade fått så mycket sömn.

Idag var jag ensam i två timmar medan matte åkte till ICA. Vi måste ju ha mat och tvättmedel så hon var tvungen att åka. Det går åt mycket tvättmedel eftersom Iris pinkar i hundbäddarna jämt. Jag vilade under tiden. När matte kom hem gick vi en promenad.

Ja, vi har gått flera kortare promenader. Matte tycker att jag är lite väl flåsig och smått rastlös i kväll och hon undrar varför? Jag kan tyvärr inte svara på det......



Matte borstar mig varje dag ute på uteplatsen. Från början ville jag inte att hon skulle borsta mig uppe på huvudet men nu går det bra för jag märker att matte är försiktig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar