Powered By Blogger

fredag 30 mars 2012

Ostmacka......träning....

Matte blev så hungrig när jag hade varit ute och kissat klockan fem i morse så hon gjorde i ordning frukost när hon kom in.....Hon tyckte at det var lite för tidigt för mig att äta min frukost då så jag fick en ostmacka. Det var första gången som jag fick en macka och gott var det verkligen. Matte förstod väl att jag blev sugen när jag såg att hon satt och käkade.......hungrig som jag var...

Sedan vilade vi tills jag skulle ha min frukost vid sjusnåret........Jag är bra i magen nu så jag fick mer av mitt vanliga foder med lite ris o morötter i både i morse och nu i kväll.

Idag tog vi flera lite längre promenader och så fick matte för sig att jag skulle träna en stund nere på ängen.

Här ska jag sitta kvar medan matte går iväg....


Nu har vi precis kommit in från en promenad efter kvällsmaten. Regnet öste ner, ja det haglade nästan. Matte var helt genomblöt så hon fick ställa sig i duschen och sedan byta alla kläder när vi kom hem......Ja, jag var ju blöt jag också men det mesta rinner av min tjocka päls......men jag är ganska så smutsig så matte säger att jag måste bada snart.....


Matte säger att Robban är på väg hit. Jättekul! Han har varit på kurs hela veckan och jag har faktiskt saknat honom......Hoppas att han kommer snart.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar