Powered By Blogger

tisdag 5 mars 2013

Ingen matlust...mycket orolig......kastrering?

Idag har varken matte eller Robban fått så mycket lugn och ro. Vi har varit ute flera gånger på kortare eller längre rundor. Jag har varit väldigt orolig och pipig. För en gångs skull väckte jag matte redan strax efter sex i morse. Jag kunde inte finna ro och ville bara ut.....

Inte åt jag frukosten heller och det är ju inte likt mig precis.......Matte åkte iväg  till sjukgymnasten. Under tiden var Robban och jag ute på en promenad. När matte kom hem 1,5 timme senare gick vi ut igen......Jag kände mig så okoncentrerad och vartenda litet ljud reagerade jag starkt på.......







Nu pratar matte om att jag ska kastreras. Det låter inte alls kul men om jag mår bättre av det så kan det ju finnas skäl att göra det.....Jag ska ju inte ha några valpar så för den sakens skull spelar det ju inte heller någon roll.........Jag vet i alla fall att jag inte vill må så här dåligt......


Matte trugade i mig lite kvällsmat men inte förrän hon slängde i några extra kycklingbitar så började jag att äta. När jag väl hade smakat på maten så kände jag att jag nog var ganska så hungrig ändå så jag fick i mig allt till slut......


Nu har mattes tapeter kommit så hon ska åka och hämta dom i morgon bitti så att sovrummet blir klart någon gång.....Det blir säkert jättefint där inne.....


Jag har precis kommit in från en runda. Jag ska försöka vila medan matte och Robban kollar på hockeymatchen, Örebro-Djurgården på TV men det är inte alls lätt för mig att koppla av idag men jag får väl försöka anstränga mig lite.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar