Powered By Blogger

söndag 24 mars 2013

Mår inte bra...lite längre runda idag....

Usch, jag hoppades att jag skulle må bättre idag men så blev det inte alls. Jag är jättetrött och känner mig lite deppig.


I morse fick matte truga i mig maten men till slut åt jag upp allt ändå. Matte hade blandat i både bacon, falukorv och rå nötfärs samt lite pasta i färskfodret....och likadant var det när det var dags för kvällsmat. Jag har ingen matlust men kan inte helt motstå den goda maten. 


Vi gick en lite längre runda mitt på dagen än vad jag har fått göra sedan operationen. Robban skulle förbi närbutiken för att köpa snus. Matte och Casper följde med. Casper har aldrig gått så långt men han pinnade på som bara den.....



Vi väntade utanför medan matte gick in och handlade....Jag tror att Casper tyckte att det var spännande...Han kollade in allt och alla....


När vi kom hem var både jag och Casper trötta så vi var tvungna att sova en stund.........





Matte har varit hemma idag för hon hade ställt in dagens kurs i vardagslydnad på grund av kyla och all snö och det isiga underlaget på träningsplatsen. Nu är det ingen kurs för om två veckor. Matte hoppas att det är något varmare då.......och tänk om jag kunde få vara med då så kul det skulle vara....


Ja, jag har väl vilat mest resten av dagen.......Nu väntar dusch och nattkisset och sedan kvällskexet för det vill jag inte vara utan.....


I morgon ska jag till veterinären på djurkliniken.......Undrar vad hon har att säga? Och hur länge tror hon att jag ska må så här dåligt? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar