Powered By Blogger

tisdag 19 mars 2013

Trött men glad.....blod....

Det är verkligen kul att vara hemma igen även om jag inte kan klaga på hur jag blev omhändertagen på både djurkliniken och på djursjukhuset. Alla var så snälla mot mig även om det var jobbigt med alla behandlingar och prover..........

Jag blir fort väldigt trött men idag har jag mått bättre i alla fall. Jag blev så himla glad när jag såg all snö ute. Jag blev faktiskt riktigt förvånad när jag kom ut och såg den djupa snön. Jag ville busa runt i snön men det fick jag inte. Veterinären har sagt att jag måste ta det lugnt nu så det är väl bara att lyda. Jag vill ju inte bli sjuk igen....





Jag somnade på tröskeln medan jag väntade på att matte gjorde i ordning min mat trots att jag var jättehungrig. Matte är så glad över att jag vill äta igen för aptiten försvann helt när jag mådde som dåligast.....







Lilla Casper är en kul kille. Han fick tag i Iris svans och drog ner henne på golvet. Jag tror inte att hon är så förtjust i honom efter det för hon gick in och kissade i Caspers bädd. Jag lovar att matte inte blev glad....Iris är jättejobbig med sitt eviga kissande.....

Däremot märker jag att Leo gillar Casper. Han gillar att retas och att Casper jagar honom. Casper har bitit i hans svans också men Leo bryr sig inte om det....Han är cool...



Matte hade ställt upp korgen på kattburen när hon städade och genast gick Iris och la sig och somnade i den......




Det läcker fortfarande blodblandad vätska från buken på mig och i kväll var jag blodig långt ner på benet. Robban duschade mig och det var riktigt skönt. Efter duschen får jag kissa en sista gång innan jag får lägga mig inne hos Robban och då får jag även kvällskexet...Dags att sova alltså....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar