Powered By Blogger

lördag 27 april 2013

Balkongen....arg....träningsvärk?

Det har varit en betydligt lugnare dag idag. Vi har varit uppe sedan sjutiden då Casper behövde gå ut. Sedan blev det min tur att gå morgonrundan förstås....

I morse åt jag frukost igen. Vissa dagar vill jag inte ha någon men i morse var jag riktigt  hungrig.....

Sedan låg jag ute på balkongen och spanade in omgivningen men det var dåligt med hundar ute....





Vad är det som låter så konstigt?




Lunchpromenad nere vid småbåtshamnen....


Idag blev jag riktigt arg på Casper. Han bet mig i läppen och det gjorde faktiskt ont. Nu var det väl inte med flit men ändå......Robban fick tag i mig men jag har faktiskt rätt att säga ifrån. Det tyckte Robban också men han var väl rädd att jag skulle göra illa den lilla kaxiga Casper.... Han verkade då inte bli rädd....Idag har han varit lite väl stressig och "jobbig" tycker jag....

Vi vet inte om han fick träningsvärk i benen efter gårdagen för han är ju inte van att gå så långt som han fick göra igår.....Idag har han gått några korta promenader runt vårt hus....Matte gillar inte att benet är så ostabilt vid handloven....Hoppas att det rättar till sig så småningom.....

I morgon startar matte en ny kurs i vardagslydnad så det blir väl en trist förmiddag för mig som vanligt. Hon är ju inte hemma förrän vid halv tvåtiden och under den tiden måste ju Robban passa Casper. Ja, jag får väl ligga på balkongen och spana ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar