Powered By Blogger

söndag 14 april 2013

Var kommer alla hundar ifrån?

Alltså, redan klockan fem i morse väckte matte Robban för att Casper behövde komma ut. Tack o lov brydde sig inte Robban om att släpa ut mig också så jag kunde lugnt sova vidare......Nästa gång matte väckte oss var strax efter sju men nu hade jag inte samma tur. Matte skulle ju iväg och ha kurs i vardagslydnad så Robban och jag gick en promenad innan hon åkte iväg......


Efter frukosten somnade jag om igen och det hände absolut ingenting medan matte var borta...Robban kollade på TV och försökte samtidigt hålla Casper i stillhet.....Jag fick roa mig bäst jag ville så då jagade jag efter katterna en stund....









Matte kom inte hem förrän vid halvtvåtiden och då fick jag äntligen komma ut på en längre promenad i det sköna vädret......Fast jag håller med Robban.."Var kommer alla hundar ifrån så fort det blir fint väder"....Vi har inte sett många hundar ute den senaste tiden, ja inte på hela vintern egentligen..Nu kryllade det av dem överallt.......

Carina kom på besök på eftermiddagen. Hon stannade här och fikade. Carina är verkligen snäll för jag får alltid godis av henne och det fick jag idag också......


Nu är det dags för kvällsrundan men först ska väl Casper ut och pinka......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar