Powered By Blogger

tisdag 16 april 2013

Jätteskoj.....ont i sitt ben...

Det blev ingen sovmorgon i morse. Casper vaknade och var tvungen att gå ut redan vid halvsexsnåret och sedan tvingade Robban ut mig på en morgonrunda också för han skulle iväg på magnetröntgen av ryggen.....

I morse åt jag frukosten redan klockan åtta. Nu har jag verkligen fått tillbaka aptiten så snacka om att jag var hungrig......

Två jätteroliga längre promenader har jag varit ute på idag. Jag har hoppat och plaskat i alla större vattensamlingar...Folk som passerade skrattade åt mig.......och ja jag hade  verkligen kul.......




Det här är riktigt kul....





Så här smutsig blev jag idag....



Ja, det blev ju att gå raka vägen in i badrummet för dusch förstås. Robban använde grönsåpa på mig idag också.....



Här vilar jag ut. Casper låg där först men jag ville ligga nära honom.....


Casper har varit lite lugnare idag. Matte tror att han har ont i sitt ben för han vill inte gärna stödja på det som tidigare......Jag tycker jättesynd om honom.....

I morgon blir det ingen sovmorgon hörde jag för vi måste gå upp redan klockan 04.30 och det bara för att Casper ska åka till Bagarmossens djursjukhus. Han ska röntga sitt ben och få nytt bandage......Hoppas att benet har läkt som det ska så att han blir bra någon gång....

Jag måste gå en runda innan de åker men sedan kan jag faktiskt somna om. Carina kommer hit vid lunchtid och går ut med mig om det drar ut på tiden på sjukhuset. Och så måste hon ta emot varorna som matte har beställt från Foderbilen. Jag hoppas verkligen att Carina kommer för då får jag godis.

Nu ska jag strax gå ut på kvällsrundan men då lär jag inte få plaska i några pölar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar