Powered By Blogger

onsdag 3 april 2013

Bättre humör....Konstig vinkel, Bagarmossen igen...

Jag har varit på bättre humör idag och det var väl bra. Robban och jag har varit ute på våra promenader. Inte hände det något speciellt roligt på dem inte men det finns många intressanta dofter som måste undersökas så det tar sin lilla tid innan vi kommer någonstans.....Robban låter mig hållas eftersom han inte klarar av några längre promenader just nu......




Robban åkte iväg på röntgen av ryggen i morse men han var inte borta så länge. Matte väntade tills Robban kom hem innan hon åkte till ICA för att handla för att Casper och jag skulle slippa vara ensamma hemma.....

Någon mat ville jag inte ha förrän vid lunchtid men då hade jag god aptit. Casper skrek som vanligt när han hörde att jag åt.....Han verkar vara hungrig jämt......


Här snor Casper kuddarna som Leo har lutat sig emot....


I morgon bitti ska Casper få åka till Bagarmossens djursjukhus på akuttid. Matte ringde dit idag för när Casper försöker att stödja på benet så får benet en konstig vinkel. Det ser inte bra ut och det känns inte rätt säger matte. 

Jag tycker så synd om Casper som inte kan leka eller gå ordentligt.....Jag försöker att hålla mig på avstånd så att jag inte råkar trampa på honom.....Undrar vad Casper kommer att säga när han inte får någon mat i morgon bitti. Det blir nog inte roligt för någon av oss är jag rädd för......Troligen måste benet röntgas och då måste Casper få en lugnande spruta och därför får han inte äta på morgonen.....




Robban ligger i soffan och kollar på hockey men jag gick fram och talade om att jag behöver gå ut så nu ska vi iväg på kvällsrundan....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar