Powered By Blogger

tisdag 9 april 2013

Vilddjur....hysterisk....

Oj, oj, oj, vilken dag...Jag tror att Casper har varit uppe i varv mest hela dagen. Han verkar ha hur mycket energi som helst.....Robban fick gå ut med Casper klockan halvsex i morse och sedan med jämna mellanrum under dagen.......

För övrigt försöker både Robban och matte att hålla honom lugn men det är verkligen inte lätt......Nu försöker han även att slita av sig bandaget trots att han har tratten på sig så det går inte att lämna honom utan tillsyn.......Emellanåt blir han nästan hysterisk och om det är på grund av smärta eller överskottsenergi eller en kombination vet jag inte men det kan inte vara lätt för honom att inte få röra på sig mer än på de korta rastningarna....



Casper har slocknat för en gångs skull....och jag också...



Kollar på vilddjuret Casper .....bäst att hålla sig på avstånd ibland



Matte var i tvättstugan i morse och sedan åkte hon till ICA för att handla. Under tiden fick Robban ta hand om Casper....sedan blev det mattes tur att ta Casper för då skulle Robban iväg och träffa sin arbetsgivare. Det skulle fyllas i en massa blanketter vad jag förstår så han var ju borta i några timmar.....

Robban har ju varit sjukskriven i över ett halvår så han har inte varit på jobbet under denna tid. Idag kunde han ta hem sin julklapp från företaget. Det var en jättefin stor ljuslykta......bättre sent än aldrig.....

Robban och jag går våra promenader som vanligt så mycket annat hinns inte med just nu.....men i morgon ska Robban försöka ta en längre promenad med mig och det ser jag verkligen fram emot.....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar