Powered By Blogger

tisdag 24 april 2012

Ärlig, trogen o lojal......

Matte har försökt att vara ute med mig lite mer idag fast hon har mycket som måste fixas i ordning.......




Matte  fick ett mycket trist  meddelande på eftermiddagen som ställer till stora problem med flytten och vi som ska flytta om bara några dagar. . Hon blir så himla besviken på människor som man inte kan lita på. Tacka vet jag er djur säger matte. Ni är alltid så ärliga, trogna och lojala. Jag skulle gärna ha hjälpt till med problemet men det kan jag ju inte............Hoppas nu att det löser sig på något vis......

Vi har precis kommit in från en kortare runda i skogsdungen här intill. Nu väntar jag bara på att matte ska dricka te och äta en kvällsmacka för då får jag mitt kex......Jag tror att jag först ska tugga en stund på det gamla benet som jag har sparat ......

1 kommentar:

  1. Ja, tacka vet jag hundar!
    Hoppas det löser sig med flytten o tack för ditt besök på min blogg.
    Kramar från Jojjebo

    SvaraRadera