Powered By Blogger

lördag 14 april 2012

Blötsnö....i morgon kurs igen....

Varken matte eller jag trodde våra ögon när vi kom ut i morse...Massor av blötsnö ute och det snöade fortfarande och på marken syntes spår efter rådjur...Jag blev jätteintresserad och glömde nästan bort att jag var kissnödig. Till slut satte jag mig i alla fall......Matte blev helt genomblöt om fötterna för hennes gummistövlar hade spruckit .......

Vi har gått några promenadrundor idag trots att matte tyckte att det var ett riktigt ruggigt väder........blötsnö som piskar i ansiktet är inte skönt säger hon.......mig bekommer det ingenting....





Nu på eftermiddagen kom solen fram och det blåste ordentligt så det mesta av snön har försvunnit och vägarna var ganska så torra nu när vi var ute......

Matte hoppas att det blir bra väder i morgon då hon har kursen i vardagslydnad. Det är inte alls kul om det är blött och slaskigt och någon mer snö vill matte absolut inte ha.......Det ska bli jätteroligt att få träffa de övriga hundarna på kursen.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar