Powered By Blogger

torsdag 5 april 2012

Tränat lite......och matte packar....

Idag tränade vi lite nere på ängen. Bland annat skulle jag sitta och vänta på ett "var-så-god" innan jag fick ta korvbiten som matte hade lagt någon meter framför mig. Jag var jätteduktig som vanligt....


Väntar på "varsågod"





När vi kom hem tränade vi in att jag ska lyfta på höger ben när matte säger "höger". Lätt som en plätt det också...


För övrigt har matte packat böcker. Hon packar dem i dubbla papperskassar för att det inte ska bli så tungt men hon var tvungen att vila mellan varven för hon fick en gräslig huvudvärk idag också. Hon tycker att det verkar sitta i bihålorna...Förr hade matte jämt bihåleinflammation vid den här årstiden för att hon är pollenallergisk men det är många år sedan sist.....Och hon är inte minsta förvånad över om hon blir sjuk just nu för om hon inte själv så har alltid någon anhörig eller något av hennes djur blivit sjuka just i påskhelgen. Av den anledningen gillar inte matte påsken.



Matte packar o packar....trångt blir det...



Robban ska hjälpa matte att packa i morgon.....Och så säger de att jag ska bada och klippa klorna......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar