Powered By Blogger

måndag 23 april 2012

Ingen rolig dag direkt....

Den här dagen har varit ganska så händelselös. Jag har bara varit ute på några korta promenadrundor. Matte har haft mycket annat att göra här hemma.....



Matte har också varit hos sin läkare. Hon ska byta tillbaka till den medicin som han hade ordinerat tidigare och så ska matte mäta blodtrycket varje morgon och kväll i en månad. Då ska hon tillbaka till läkaren och visa hur trycket har varit under denna tid....Tänk om läkarna hade samma åsikter om vilken medicin som ska tas men så är det tydligen inte.......Ja, ja då har matte lite att pyssla med framöver...bara jag nu får behålla mina rutiner vad gäller morgon- och kvällsrundor så stör det ju inte mig.....


Det verkar som om Iris har tagit som sin uppgift att vakta flyttkartongerna för hon ligger där jämt förutom korta mat- och toaraster. Pinkar gör hon fortfarande i Jacintos o Yanas gamla bäddar. Matte tänker kasta dem nu när vi flyttar.........Undrar hur Iris kommer att reagera då????




och Leo, han kutar runt och öppnar skåpen som vanligt......


Nej, nu ska matte och jag gå ut på en promenad......Matte har precis dammsugit så egentligen borde jag väl ha gått ut innan för nu lär jag väl dra in en massa sand igen.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar