Powered By Blogger

torsdag 26 april 2012

Ensam hemma.......flytt på lördag.....

Jag har varit ensam hemma i cirka fyra timmar idag medan matte har fixat en massa ärenden inne i Nynäs eller ensam och ensam, katterna var ju hemma förstås men dom räknar jag inte, jo kanske lite men de sov ju bara hela tiden...... Robban var ledig idag så han var med och hjälpte till. Bland annat köpte de en ordentlig transportkärra så det ska bli lättare att flytta tunga lådor och möbler......Robban hade en sådan tidigare men den snodde de från hans källarkontor för ett par år sedan....vilket jäkla sätt ....

Problemen som uppstod inför flytten häromdagen löste sig idag så nu kan matte pusta ut....Vi ska flytta på lördag, säger matte....Lite orolig är jag för jag vet inte riktigt vad det innebär.....och det är så rörigt här så jag kommer nästan inte fram.......

När matte och Robban kom hem gick vi ut på en längre promenad och lite träning blev det också...Jag var jätteduktig och fick beröm förstås......Då var det jättefint väder......




Nu spöregnar det så vi tog bara en kort runda efter kvällsmaten....


Alldeles nyss tog matte Yanas hundbädd och kastade i sopcontainern. Undrar vad Iris gillar det? Tror inte att hon har upptäckt det ännu........


Iris sover i Yanas fina hundbädd som hon senare har använt som toa....märklig katt



Jag bloggar i morgon också men sedan blir det nog ett uppehåll över helgen eftersom vi ska flytta då......Nu ska jag vila en stund.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar