Powered By Blogger

onsdag 11 april 2012

Matte tycker synd om mig.....


Var ute på morgonrundan vid sexsnåret. Käkade frukost vid sju som vanligt. Matte och jag gick ut på en promenad runt tio men det blev inte lika långt som vanligt. Matte har så förbaskat ont i huvvudet så idag har hon nästan inte kunnat göra någonting. Och jag lovar att min matte vilar inte i första taget.......Matte tycker synd om mig som bara varit ute på korta rundor men det lider ingen nöd på mig. Det är bara  så förbaskat tråkigt..........Hoppas att medicinen hjälper snart......

Till råga på allt var jag lite dålig i magen idag...Matte tror att jag har stoppat i mig något olämpligt ute men jag vet inte......


Har inte så mycket annat att vänta på nu mer än på kvällsrundan och kvällskexet....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar