Powered By Blogger

fredag 13 april 2012

Promenader...lite träning.....tittut.....

Robban kom hit sent igår kväll. Och det var väl tur för i morse orkade inte matte gå ut med mig så hon väckte Robban som tog en långpromenad med mig redan vid sjusnåret......egentligen lite i sent för mig men det var helt okej.....

Senare åkte Robban till ICA för att handla för skåpen var ganska så tomma här...Jag blev ledsen när Robban gick för jag trodde inte att han skulle komma tillbaka men det gjorde han ju och då blev jag glad igen......

På eftermiddagen kände matte sig lite bättre. Kanske det beror på den nya medicinen som hon började med i morse.. Får hoppas på det. Hon följde i alla fall med på en ganska så lång promenad i regnvädret.



Nu fick jag gå lös en stund. Jättekul verkligen....Vi tränade till och med liten stund nere på ängen...Oj, så blött det var där.......men jag var lite dålig i magen igen...Vet inte vad det beror på???


För övrigt har Leo busat som attan både i natt och idag. Han gillar att öppna skåp- och garderobsdörrar och gå in och gömma sig där. Han är så himla envis för han ger sig inte förrän dörren går upp och det kan ta sin lilla tid....Det är irriterande för dörrarna på furuskåpet slår igen hela tiden och det låter jättemycket om dem...Inte lätt att sova i det här huset när han sätter igång........fast jag gillar honom jättemycket. Vi brukar smyga på varandra och leka tittut.


Busiga Leo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar