Powered By Blogger

tisdag 3 april 2012

Mycket trist dag......

Idag har det inte hänt mycket. Matte åkte iväg till ICA vid tiotiden och kom hem efter två timmar med en fruktansvärd migränliknande huvudvärk. Alltså hon har inte orkat göra mycket. Jag har förstås varit ute på korta rastrundor men mer än så blev det inte. Efter det att matte hade dammsugit och torkat golven var hon tvungen att lägga sig och vila

Jo, matte skulle lära mig ett trix men det gick lite si så där....Matte har gett kursdeltagarna i läxa att de ska lära sin hund något trix eller "konst" till nästa kursträff om två veckor och det för att hundarna ska få tänka. Det kallas för mental träning. Ja, jag får se om matte kan få mig att göra någon rolig konst.

Min matte brukar aldrig ha huvudvärk så hon vet inte varför hon drabbades nu och inte heller varför? Trist verkligen.....Hoppas att hon mår bättre i morgon......



från söndagens kurs




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar