Powered By Blogger

torsdag 19 april 2012

Längre promenader......många intressanta dofter....

Jag har precis kommit in från en rastrunda....men innan dess blev jag fastbunden en stund på uteplatsen för det kom två personer som skulle  kolla på vår lägenhet...Matte visste inte om de var hundrädda så hon tyckte att jag kunde hålla mig utomhus. Det är ju ganska så trångt och rörigt här inne nu också.....

Idag har jag fått komma ut på lite längre promenader. Det var jätteskönt och det finns så mycket dofter som jag bara måste få lukta på så det får ta sin lilla tid.........




Matte fortsätter att packa och kasta grejer förstås........och tvättmaskinen går för runt hela tiden.......det är alltså som vanligt......

Och nu ska matte snart kolla på hockeyfinalen. Må bästa lag vinna säger matte......fast jag hörde att hon höll på Brynäs när det gäller de här två lagen......


Jag ska tugga lite på ett ben som jag har sparat medan jag väntar på kvällskexet......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar