Powered By Blogger

fredag 15 februari 2013

Trist dag......

Idag har jag inte mycket att berätta. Vi har gått de vanliga promenaderna Robban och jag och ingenting speciellt spännande hände...Såg en och annan hund på avstånd men vad hjälper det? Jag får ju inte hälsa på någon i alla fall......väldigt trist tycker jag.......



Matte har inte varit ute på hela dagen. Hon kunde inte ens gå ner till tvättstugan som hon hade bokat i morse för hon har skitont i vänster arm och i nacken. Hon kan inte lyfta eller göra någonting med den armen......så nu är det inte bara höften och benet på den sidan som hon har ont i......trist verkligen tycker jag........

Men hon har inte ondare än att jag får köra de eviga lydnadsmomenten här inne vilket jag tycker är helt onödigt.....Jag har inget emot om vi kunde hoppa över det någon gång men det lär väl inte ske.......


Hur som helst har det varit en ganska så trist dag. Nu är det ju bara kvällsrundan och kvällskexet att vänta på.....Inte ens katterna är det någon fart på. Jag försökte få ner Leo från mattes säng men den envisa katten flyttade sig inte ens trots att jag puttade på honom flera gånger.....Ja. jag ställde mig i sängen till och med men det gick inte att rubba på katten.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar