Powered By Blogger

torsdag 7 februari 2013

Trött, trött, trött....

Oj, vad jag känner mig trött...Det måste bero på löpet......






Jag piggnar till när vi är ute  men inte speciellt mycket....och även när det är matdags men när jag har ätit måste jag vila igen....

Iris är också trött även fast hon inte löper. Tror att hon också har sovit  mest hela dagen.....men Leo har det varit fart på.....Just nu springer han runt  med en leksaksråtta i munnen samtidigt som han skriker rakt ut...Alltså, jag undrade vad han höll på med för herregud vilket liv det är på honom......Och tidigare idag satt han slog i skåpsdörrarna igen så det bara sa pang, pang, pang.....Jag fick nästan ont i huvudet......

Matte undrade varför jag stod och skällde så ilsket inne i rummet för ett par timmar sedan, i rummet där Robban och jag brukar sova .......Jag stirrade upp mot fönstret....Hon tyckte att jag var knasig som skällde på de nya gardinerna som hon hade satt upp men egentligen var det nog på fönsterlampetterna som inte har hängt där tidigare. Jag såg ju inte riktigt vad det var för något så det var väl inte så konstigt att jag reagerade.......eller???

Jag har varit ute och kvällskissat och jag har fått mitt kex så nu kan jag sova igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar