Powered By Blogger

torsdag 11 oktober 2012

Farlig hund.....dötrist dag.....

Den här läskiga hunden fick jag syn på igår kväll.......Jag morrade riktigt djupt och hotfullt men den rörde sig inte hur länge jag än höll på.......Robban undrade vad jag höll på med????......Eftersom hundkräket inte brydde sig så tröttnade jag till sist och la mig ner på golvet i stället och somnade efter en stund.....





Den här dagen har verkligen varit dötrist.........

Robban gick en längre promenad med mig strax efter nio.......sedan fick jag min frukost som vanligt..........och det var ju gott......

.....men sedan åkte matte och Robban till Hem & Villamässan och kom inte hem förrän FEM timmar senare..........Självklart blev jag glad när de kom men jag tycker nog att de hade varit borta lite väl länge

Robban tog ut mig på en ny promenad men jag hade inte så bråttom. Jag ville först kolla vad de hade med sig men det var tydligen bara några trista köksprylar så det var inget av intresse.......... inte hade dom med sig något till mig inte........

Någon som var riktigt sur för att matte hade varit borta så länge var ju Leo förstås. Han hade ju inte fått sin lunch så det var ett himla liv på honom........



 
Leo gillar inte när maten blir försenad.....
 
 
 

Iris var yrvaken när matte kom hem....Hon hade sovit mest hela tiden
 



Nu väntar jag bara på kvällsrundan och så på kvällskexet förstås........

Kan tänka mig att både matte och Robban ska kolla på TV i kväll igen......Robban har skitont i benet och matte har tandvärk så ingen av dem är väl på sitt bästa humör direkt....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar