Powered By Blogger

fredag 12 oktober 2012

Jag tänkte mig inte för.....

Jag tänkte mig inte för........När Robban och jag var ute på en av våra vanliga promenader så skulle Robban plocka upp efter mig när jag hade gjort mina toabestyr......När han står nedböjd så får jag syn på en liten papillon som kommer bakom oss men den ser inte Robban. Jag vill hälsa på den lilla hunden och tänker inte på att jag sitter fast i magbältet på Robban. Jag drar omkull honom förstås....det var ju tur att han ramlade bakåt för annars hade han ramlat rakt i min bajshög och då tror jag att Robban hade blivit ännu argare........Det var ju synd att inte matte var med för då hade hon nog tagit en bild på Robban när han ligger på marken och kryckorna har farit all världens väg........eller också så var det väl tur att det inte finns någon bild på det.......Papillonens matte kunde inte annat än skratta....Det gjorde inte Robban.......


Vad vi ska göra under lördagen vet jag inte????.......Det beror nog lite på vädret och hur ont Robban har.......


Matte ska i alla fall åka iväg och ha valpkurs.........Det hade varit kul om jag hade fått följa med men det får jag inte........






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar