Powered By Blogger

onsdag 17 oktober 2012

Superdålig i magen......kaninmage.....

Och så var det dags igen.....Jag är superdålig i magen....Matte fick kuta ut med mig två gånger i natt....Det bara sprutade ur mig...och så har det hållit på hela dagen......Det enda ovanliga eller konstiga som jag åt igår var godisbitarna som jag fick på hundcaféet......och det enda positiva med diarrén är att jag har fått kaninmage idag igen......men det tar på krafterna att vara magsjuk........Det har alltså bara blivit korta rastrundor och en lite längre promenad idag......


Både matte och jag hoppas att magen håller sig lugn i natt så att vi får sova........





Matte är lite orolig för att Iris inte heller mår helt bra för hon har legat och sovit i den lilla korgen mest hela dagen och i den brukar hon aldrig ligga nu för tiden......

 
Korgen är lite väl liten för Iris....


....men vete fåglarna? Just nu har hon race genom lägenheten och ser inte alls sjuk ut....


Nej, nu är det väl bara att vänta på kvällskexet...om jag nu får det när magen har pajjat igen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar