Powered By Blogger

tisdag 30 oktober 2012

Ruskväder.....slipper halskragen.....

Dagen har varit ganska så långtråkig. Det har alltså inte hänt så mycket. Ute var det ruskväder så någon längre promenad fick jag inte förrän frampå kvällskvisten....
.

Matte var i tvättstugan hela förmiddagen, ja redan från sju på morgonen......och Robban var hos en sjukgymnast. Han var helt säker på att en nerv är skadad. Därav den intensiva smärtan och svullnaden i vaden. Han ville att Robban skulle kontakta sin läkare och be om en remiss till specialortoped. Robban ska ringa läkaren i morgon bitti.


Matte åkte sedan till ICA för att handla. Där var fullt med folk så det tog sin lilla tid innan hon var klar och kunde ta bussen hem.


Jag slipper i alla fall halskragen så ännu så länge har jag inte invigt den. Tycker att den ser lite läbbig ut faktiskt. Jag har inte gjort minsta tillstymmelse till att slicka på såren. Matte tycker att jag är enormt duktig som kan låta bli dem....Hoppas nu bara att salvan och schampot hjälper......


Matte är lite orolig. Hon ska till tandläkaren i morgon bitti och dra ut en kindtand i underkäken. Hon är orolig för att hon inte tål bedövning men vi får verkligen hoppas att allt går bra.....


Nej, nu ska jag sova så jag går in till Robban......



Robban ska alltid kolla på TV:n innan han somnar. Jag tycker faktiskt att det är lite störande.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar