Powered By Blogger

tisdag 9 oktober 2012

Riktigt duktig idag också.....

Matte åkte till tandläkaren i morse. Det var ett stort hål efter plomben som matte har tappat i en av tänderna i underkäken. Tandläkaren gjorde rent, röntgade och gjorde sedan en hållbar provisorisk lagning men om värken inte släpper så måste han ta bort tanden...Det är inte helt lätt för matte eftersom hon inte kan ta bedövning...Just nu har matte jätteont......Hoppas att det släpper.....


......så det har inte blivit mycket gjort idag heller............


Robban har varit ute med mig och jag har varit riktigt duktig idag också.....När vi mötte schäfertiken som jag starkt ogillar så brydde jag mig inte om henne utan jag satte mig ner.....Jag fick en godisbit av Robban för att jag satt så tyst och lät dem passera utan att mucka..........



 
Matte tog bild från balkongen....
 

 
....då vi är på hemväg från promenaden...
 
 

 
Äntligen hemma....kvällsmaten väntar......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar