Powered By Blogger

onsdag 24 oktober 2012

Sovmorgon........Robban otursförföljd.....

Det blev sovmorgon i morse också. Matte åkte iväg till tandläkaren med halvniobussen och då sov jag. Robban och jag gick ut vid elvatiden......och när vi kom hem var matte hemma igen så hon gav mig min frukost.......och som vanligt var jag jättehungrig........

Ett par timmar senare gick vi ut igen........



Här finns en mycket intressant doft som måste undersökas ordentligt...




Sedan hände det...... Robban har åkt till Handens närsjukhus. Han har skurit sig riktigt illa i ett finger. Han skulle skära grönsaker i mattes nya mandolin som har sylvassa knivinsatser. Jag vet inte hur många gånger han har varnat matte för de vassa knivarna och så skär han sig själv i stället......Det blödde jättemycket.....


Jag blev jätteledsen när han åkte men jag hoppas att det inte var så farligt och att han snart är hemma igen......Han har en väldans otur....först benet och hälen som aldrig läker och så nu skadat finger också.......

Nu väntar jag bara på att Robban ska höra av sig till matte........Det blir en trist kväll....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar