Powered By Blogger

torsdag 18 oktober 2012

Olydig......sur.....

Jag är redan bättre i magen så den råa kaninmagen har gjort susen.  Gott är det också.....Skönt är det i alla fall att slippa rusa ut stup i kvarten och jag har sovit i stort sett hela natten.....



Idag har jag varit lite olydig, åtminstone tycker Robban det........En liten tax satt och kollade på mig och jag kollade tillbaka. Till slut blev jag trött på hans stirrande så jag tog sats och ryckte till så att Robban tappade kryckorna.....



Robban gjorde illa sig i ett finger också då han skulle ta tag i kopplet då jag ryckte till......Han var inte speciellt glad över mitt uppförande men egentligen var det taxens fel...Jag gillar inte när man stirrar så....och uppkäftig var han också när han gick därifrån......
 
 
När vi gick nästa promenad frampå eftermiddagen så skulle vi förstås gå förbi närbutiken. Undrar hur mycket snus Robban köper egentligen för jag tycker att det alltid är slut......
 
 
 
 
Jag är sur för att jag måste vara bunden utanför närbutiken. Nu tog det inte så lång stund men ändå........
 
Jag var fortfarande tjurig när en schäfer passerade oss på hemvägen så det fick den hunden höra.....men nu blev Robban sur på mig också. Han tyckte att det fick vara nog med dumheter från min sida........
 
 
Jag blev mycket gladare när vi kom hem för då fick jag kvällsmaten.......och efter den somnade jag....tydligen har jag snarkat en hel del men det bjuder jag på.......
 
Nu är det bara att vänta på de vanliga kvällsritualerna...........
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar