Powered By Blogger

tisdag 23 oktober 2012

Två kompisar........färskfoder....


Så här ser det ut varje kväll när vi ska sova. Robban tycker att jag är lite väl tung och är lite för närgången men det struntar jag i.......


Jag har inte så mycket att blogga om. Dagen har varit lugn. Vi har gått våra promenader ute i solskenet men både matte och Robban har ju ont så de kan inte vara ute så länge som både de och jag vill när det är så skönt väder som det har varit idag......utan vi får ta flera kortare rundor i stället.........

Jo, jag har bara två kompisar här i stan och idag träffade jag båda två. Det är två fina killar, en chowchow och en golden och det var verkligen kul att få hälsa på dem för det var ett tag sedan sist....


I morgon bitti ska matte till tandläkaren så då blir det sovmorgon igen....Vi lär inte vakna förrän hon kommer hem igen är jag rädd för......


Matte har beställt färskfoder till mig. Det kommer kanske i morgon....Guud, så gott det ska bli.....

Nej, nu är det sovdags.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar