Powered By Blogger

fredag 5 oktober 2012

Frysbox......kaninmage

Även om det inte hände så speciellt mycket igår så hann jag inte blogga. Vi gick de vanliga promenaderna förstås.



 
Här tar vi en vilopaus medan matte kastar kartonger i containern....
 
 

Matte har köpt en ny frysbox som hon ska ha min mat i. Den skulle komma mellan klockan 8 - 13. Gissa när den kom? Jo, precis klockan 13....Inte så kul att vänta i så många timmar tyckte matte men nu är den här i alla fall.........

Jag som var så glad för att matte hade köpt kaninmage till mig fick ingen igår och jag får ingen idag heller för hundar ska inte äta det varje dag säger matte utan bara när de är dåliga i magen..Snopet verkligen....fast det är skönt att magen är okej förstås........ nötfärsen som jag fick igår gick ner den också.......

Idag ska jag följa med Robban hem till Carina. Han ska försöka hjälpa henne lite nu med bestyren efter flytten........

Och matte ska strax åka till Handen och ha valpkurs.............

I morgon ska jag och Robban vara med på kursen i vardagslydnad....Får se hur det går? Kul ska det bli ändå........


Jag får blogga mer senare. Jag måste ut.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar