Powered By Blogger

onsdag 10 oktober 2012

Inget roligt händer......

Den här dagen har varit sig lik de övriga den här veckan.....Alltså, inget speciellt som har skett......


Robban har gått de vanliga promenaderna med mig......Det blir fortfarande i slowmotion eftersom han fortfarande har lika ont.....och jag har skött mig idag också.....





Matte åkte till läkaren med ettbussen. Alla prover var bra. Det var en ny läkare igen och han sa att besvären och inflammationen var muskelrelaterad.....men han kunde inte säga orsaken till den långvariga smärtan och svullnaden.......Han ville skriva ut kortison men det tänker inte matte äta......så det är bara hoppas att det hela ger med sig någon gång...Den värsta svullnaden och smärtan har försvunnit genom akupunkturen i alla fall......Det var inte gikt för det provet var det fina värden på....

Och matte har fortfarande ont av tanden också så hon känner i alla fall att hon lever säger hon......


Efter läkarbesöket åkte matte och Robban till ICA för att handla så de var borta ett par timmar......


Jag tror att Robban ska gå en runda med mig strax för sedan ska han kolla på TV, på hockeyn då Djurgården möter Örebro.......Ja, matte ska ju också kolla på matchen förstås.......så då får jag väl roa mig själv.....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar