Powered By Blogger

måndag 21 maj 2012

Är det en rottweiler?????

Jag har varit trött idag också. Det tog en stund innan jag reste mig upp när vi skulle gå morgonrundan vid sexsnåret som vanligt. När vi kom in somnade jag om. Åt sedan frukost och sedan så sov jag igen.

Jag gick faktiskt inte ut sedan förrän klockan närmade sig ett. Då tog matte med sig en borste för att jag skulle få lite pälsvård........


Vita tussar ligger utspridda när matte har borstat mig...


På promenaden mötte vi en liten kille. Oj, vilken stor hund, sa han...Är det en rottweiler???? Men hallå, ser jag ut om en rottis???? Jag har väl aldrig hört på maken.....

När vi kom hem sov jag en stund igen.......sedan tog Robban med mig ut på en promenad vid 16-tiden innan han skulle åka och jobba....Han är inte frisk ännu men han ska jobba i natt.........Jag blev verkligen ledsen när han gick men det visade jag inte för honom. Jag låtsades faktiskt som om att jag inte brydde mig alls ....men varenda gång det har smällt i portdörren så har jag trott att han kommer tillbaka men det gjorde han förstås inte.....

Nej, nu är det bara att vänta på kvällsrunda och kvällkex.......och matte ska väl göra rent eksemet på mitt ben.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar