Powered By Blogger

torsdag 17 maj 2012

Jag fyller 3 år idag....


Jag blir tre år idag och jag väntade med spänning på hur det skulle firas......Matte och jag gick ut vid sexsnåret på morgonrundan.........Matte är fortfarande lika snorig, hostig och febrig......och Robban är långt ifrån frisk han heller.

Matte var tvungen att åka till ICA för att handla. Robban följde med för att hjälpa henne att få hem alla varor....De hade inte bara matvaror med sig utan matte hade köpt blommor till balkongen också och så hade hon köpt en ny golvmopp..Hon tycker att jag slabbar ner golven en hel del framför allt när jag har druckit vatten....

......sedan gick vi en långpromenad. När vi gick förbi den stora lekplatsen ville jag gå in dit och leka med barnen men det fick jag inte......De såg ut att ha så kul........




Vi har gått flera promenader och det har funnits mycket att kolla på. Det var ju fint väder så många människor var ute.......ja, jag såg även en hel del hundar men bara på avstånd.....och jag stod länge och kollade när de körde ut de stora bussarna från bussgaraget......



I kväll har matte och Robban firat min födelsedag genom att jag fick en jättegod köttbulletårta. Jag trodde inte mina ögon...Ska jag få äta upp hela tårtan själv????? Jo, det fick jag.....Den var verkligen jättegod.........

Nu är jag trött och det är dags att sova........



2 kommentarer:

  1. Grattis syrran på födelsedagen!
    Här firade vi med vaniljglass toppad med korv.
    Supergott!
    Kram Vinga och Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack och grattis i efterskott! Ja, glass och korv är supergott det med.....Ha en härlig helg! Kram från syrran

      Radera