Powered By Blogger

lördag 19 maj 2012

Skön dag ute.......besök av mattes dotter....

Idag har jag varit ute en hel del. Det har varit jätteskönt väder hela dagen......Morgonrundan gick vi vid sexsnåret.......Efter frukost och lite vila så skulle matte kasta sopor som vanligt i containrarna så vi tog en promenad dit...Vi gick också förbi närbutiken men nu satt Robban kvar ute tillsammans med mig medan matte handlade........På hemvägen kollade vi en stund på knattefotboll........

Robban dammsög och torkade golven när vi kom hem. Alltså, jag har aldrig sett honom göra det tidigare men matte mår ju inte bra så det var bra att han gjorde det för det var smutsigt........

Carina, mattes dotter ringde och sa att hon var på väg till oss så vi gick ut sen och mötte henne vid parkeringen.......



Carina är snäll för jag fick godis av henne.....Hon var hos oss större delen av dagen......När hon sedan skulle åka hem på kvällen skjutsade hon oss till ICA. Matte handlade lite igen och sedan gick Robban, matte och jag hem....Det är en bra bit och det finns mycket att både nosa och kolla på. Först passerar man en stor camping och där var massor av husvagnar, husbilar o andra campare......sedan går man längs Gröndalsviken innan man till slut är hemma igen........Alltså, det var en jätterolig promenad med så mycket spännande dofter........


Kvällspromenad vid Gröndalsviken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar