Powered By Blogger

söndag 20 maj 2012

Jättetrött........fukteksem......

Matte gick ut med mig klockan sex men det hade hon inte behövt. Jag var dötrött så det gick i slowmotion. Väl ute kissade jag en skvätt men sedan satte jag mig ner och väntade bara på att få gå hem igen...Till slut fattade matte att jag inte tänkte gå någon runda utan att jag bara ville hem...Väl inne igen så somnade jag om...Matte var tydligen också trött för hon la sig också och hon vaknade inte förrän klockan åtta......

Matte käkade sin frukost och sedan var det ju min tur att få frukost men jag hade inte bråttom till den heller men till slut kunde jag inte motstå maten så jag käkade upp den.......och så la jag mig att sova igen........Matte blev faktiskt lite orolig över att jag var så trött för hon kan inte förstå varför????...Ja, det gör inte jag heller men trött har jag varit hela dagen......



Så här har det sett ut mest hela dagen. Jag har bara sovit......


Vi har förstås gått ett par promenader.....När vi passerar bussgaraget brukar jag vilja sitta och kolla på bussarna när de åker därifrån....tycker att det är spännande att se de stora fordonen........





Matte gillar inte att jag har fått fukteksem på benen. Hon ska göra rent och behandla dem nu i kväll. Jag kan hålla med om att det är lite obehagligt och irriterande.......Vi ska ju till veterinären i veckan så vi får se vad han/hon säger.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar